במחילת הארנב

אלגוריתם ההמלצות של יוטיוב הפך לחברם הטוב של פדופילים

הורים בברזיל גילו לפתע שסרטונים תמימים של ילדיהם בבריכה הפכו ללהיט ויראלי בקרב קהילה מהמפחידות ברשת; והכל בגלל מערכת ההמלצות של אתר הווידיאו הגדול בעולם

ניו יורק טיימס
מקס פישר ואמנדה טאוב
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ניו יורק טיימס
מקס פישר ואמנדה טאוב

כריסטיאן סי לא חשבה פעמיים כשבתה בת ה-10 וחברתה העלו סרטון שלהן משחקות בבריכה. "הווידאו תמים, זה לא ביג דיל", אמרה כריסטיאן שמתגוררת בפרבר של ריו דה ז'נרו.

כמה ימים מאוחר יותר, לבתה היו חדשות מרגשות: הסרטון זכה לאלפי צפיות. אחרי זמן לא רב הוא אף הגיע ל-400 אלף צפיות - מספר מטורף לסרטון פשוט של ילדות משחקות בבריכה. "ראיתי את הסרטון שוב, ונבהלתי ממספר הצפיות", סיפרה כריסטיאן.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ