סמנכ"לית פייסבוק: פרסומות פוליטיות שקריות? זה בכלל לעידוד השיח

שריל סנדברג אמרה בוועידה בלוס אנג'לס כי ההחלטה שפוטרת פוליטיקאים מהדרישה להימנע מפייק ניוז היא בסך הכל חלק מהמחיר של חופש הביטוי

יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל

קשה לומר ששריל סנדברג היא דמות אהודה בקרב התקשורת בכלל ועיתונאי טכנולוגיה בפרט. סמנכ"לית התפעול של פייסבוק שנייה רק למנכ"ל החברה, מארק צוקרברג, ועל פי דיווחים שונים, היא גם הכוח המניע מאחורי רבות מההחלטות השנויות במחלוקת של הרשת החברתית, וגם זו שיוצאת לאחר מכן להגן עליהן בתקשורת.

מי שהיה זקוק לעדות נוספת בנוגע לכישורי ההסברה של סנדברג קיבל אותה אתמול (שלישי), כשהתארחה בוועידה של המגזין וניטי פייר בלוס אנג'לס. סנדברג נשאלה על כמה נושאים שנויים במחלוקת הנוגעים לפלטפורמה, ואפשר לומר שהתגובות שלה זכו ליותר מהרמת גבה בודדת.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ