בלי לחץ: כשתראו את ההודעה הזאת, קחו בחשבון שאולי עובדים עליכם

כל מי שחיפש דילים טובים לטיסות מכיר את ההודעות שמזכירות לכם שאתם לא היחידים שבתור לכרטיסים הנותרים; חוקרת אבטחה ישראלית גילתה שלפעמים גם המספרים משקרים

רן בר זיק
רן בר-זיק
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
רן בר זיק
רן בר-זיק

כאשר אנחנו מזמינים חופשה בחו"ל, אחד הדברים שקופצים לעין הוא הודעות שמציגות פעילות של אנשים אחרים באתר, למשל "3 אנשים אחרים בוחנים את החדר הזה" או "20 איש מזמינים את הטיסה הזו". מדובר בטכניקת שיווק ידועה שמשתמשים בה גם בעולם הלא מקוון. המטרה שלה כפולה: קודם כל, אפקט המסיבה המלאה - לקוחות נוטים לרכוש כאשר הם יודעים שיש אנשים אחרים שרוכשים את אותו המוצר. האפקט השני, והחזק יותר, הוא החשש לפספס עסקה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ