טלפון שבור: האם בחברת מגדל דואגים שלא תדעו על העלאת פרמיות?

זה לא סוד שחברות ביטוח לא ממש אוהבות לעדכן את הלקוחות בשינויים שעולים להם כסף, אבל ה"תקלה" שהתגלתה במערכת ההודעות של מגדל מעלה שאלות מטרידות שגובלות בכוונה זדונית

רן בר זיק
רן בר-זיק
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
רן בר זיק
רן בר-זיק

אחת האנקדוטות המפורסמות בקרב חוקרי כלכלת הבריאות מספרת על תחילת ימי הרפורמה, כשכל קופות החולים נדרשו לקבל כל אזרח ישראלי כחבר ללא תנאים מוקדמים. למרות לשון החוק, קופת חולים מסוימת לא רצתה לקבל חולים כרוניים וקשישים. מה היא עשתה? מיקמה את משרדי קבלת הקהל מקופות אחרות בקומה הרביעית בבניין ללא מעלית - חולים וקשישים לא היו יכולים להגיע למשרדים והקופה לא היתה חייבת לקבל אותם. כמובן שברבות הימים חוקקו חוקים ותקנות שאסרו על תעלולים כאלה, אך מסתבר שהצבת הודעות חשובות ב"תחתיתו של ארון תיוק נעול ותקוע בבית שימוש שאינו בשימוש, ועל דלתו שלט: זהירות נמר" היא פרקטיקה שקיימת עד היום, גם בגרסה הדיגיטלית.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ