יש שינוי אחד שכולם רוצים בטוויטר, אבל המנכ"ל מתעקש שהוא לא יקרה

ג'ק דורסי התיישב עם אנשי מגזין Wired לסבב שאלות-תשובות קצר; בין הסברים לשמה של הציפור הכחולה והרגלי התזונה שלו, הוא גם שלל על הסף את הפנטזיה העתיקה של צייצנים מרחבי העולם

יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל

התפתחותה של טוויטר בשנים האחרונות היא אחת המסקרנות בתחום הרשתות החברתיות. עושה רושם שאין עוד פלטפורמה שבה מתקיים פער כה גדול בין ההצלחה המסחרית לבין ההשפעה התקשורתית. הסיבה המרכזית לכך היא שבעוד שמדובר במערכת "טיפשה" באופן יחסי, מי שמוצאים אותה שימושית ביותר הם אנשי תקשורת ברובם - עיתונאים, מגישי חדשות ופרשנים שונים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ