פרשנות |

למה פייסבוק קונה את GIPHY? בשביל המידע שלכם כמובן

מצטערים טוקבקיסטים יקרים, גם אם בחיים לא התקנתם פייסבוק או וואטסאפ ואתם רק משתמשים בטלגרם וטוויטר, הרכישה האחרונה היא עוד דרך של פייסבוק להפוך את המידע שלכם לזהב שלה

רן בר זיק - צרובה
רן בר-זיק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רן בר זיק - צרובה
רן בר-זיק

בתחילת המילניום גיפים היו להיט ענק, כשרוחב הפס ושטח האחסון היו מצומצמים, אך בשלב מסוים הם הפכו מוקצים מחמת מיאוס, וזיכרון התינוק המפזז של אלי מקביל נצרב לרעה בזכרונם של רבים. עם זאת, בעשור האחרון הם הפכו לאחת מדרכי הביטוי הנפוצות ביותר באינטרנט: ברשתות החברתיות, בעיתונות הדיגיטלית, באתרים ואפילו בכלי עבודה רשמיים כמו סלאק וגיטהאב. באופן עקרוני, כל אחד יכול ליצור לעצמו איזה גיף שבא לו עם תוכנות מתאימות, אבל הרוב המוחץ של המשתמשים מעדיף את פיתרון האינטסנט של אפליקציות שמציעות ספריית גיפים - כמו Giphy, שבסוף השבוע דווח כי נרכשה בידי פייסבוק. אם תהיתם למה ענקית המדיה החברתית צריכה לבזבז 400 מיליון דולר על חברה שכל מה שהיא עושה זה מנוע לחיפוש קבצי וידאו קצרים, הכתבה הבאה היא בשבילכם.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ