פייסבוק הגדירה מהו "שיח פוגעני", עכשיו היא מנסה להגדיר מהו "סמל"

ההחלטה של אנשי החברה להסיר פוסט של קמפיין הנשיאות של טראמפ שהציג סמל בעל מאפיינים נאציים, מהווה שלב חדש בכוח של הרשת החברתית לסמן את גבולות הגזרה של השיח הציבורי

שני הורוביץ-רוזן - צרובה
שני הורוביץ-רוזן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
שני הורוביץ-רוזן - צרובה
שני הורוביץ-רוזן

בשבוע שעבר פייסבוק הפתיעה וחרגה מהנטייה הקבועה שלה שלא להתערב בפרסומות פוליטיות ברשת החברתית. אחרי לחץ ציבורי, החברה הורידה פרסומות של קמפיין הבחירות של הנשיא דונלד טראמפ שעשו שימוש בסמל שמזוהה עם הנאצים לזיהוי "אנטיפה". הצעד של פייסבוק מפתיע משום שהמנכ"ל מארק צוקרברג, שמביע עמדות שמרניות וחוסר רצון להתערב ולנטר את הפרסומות הפוליטיות ברשת כבר זמן רב, הסכים לרדת מהגדר, לנקוט עמדה ולהתערב בסוגיה פוליטית ברורה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ