מקדונלדס ביצעה ניסויים במערכות הזמנה אוטומטיות ב-Drive thru

מנכ"ל החברה סיפר השבוע כי לאחרונה ענקית המזון המהיר הטמיעה מערכות בינה מלאכותית ב-10 סניפים בשיקגו, זאת מתוך מטרה לחסוך בטווח הארוך בכוח אדם

יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל

ענקית המזון המהיר מקדונלדס החלה לאחרונה בניסוי מסקרן במיוחד בעמדות ה"הזמן וסע" שלה בארצות הברית: על פי המנכ"ל כריס קמפצ'ינסקי, ב-10 סניפים של החברה בשיקגו מי שלוקח את ההזמנות הקוליות מהנהגים היא מערכת ממוחשבת.

לטענת קמפצ'ינסקי, המערכת החכמה נהנית מ-85% דיוק בהשלמת ההזמנות. עם זאת, הוא ציין כי חמישית מההזמנות נאלצות לעבור לטיפול של נציג אנושי, וכי יידרשו ככל הנראה יותר משנתיים להטמעת המערכת באופן מלא - קפיצה מ-10 סניפים מקומיים ל-14 אלף סניפים ברחבי ארצות הברית.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ