וידיאו |

מיקרוסופט מנסה לעורר נוסטלגיה לאקספלורר

פרסומת חדשה של החברה מנסה להזכיר לילדי שנות ה-90 שהם גדלו עם הדפדפן של החברה. עכשיו, היא מבטיחה, גם הוא כבר ילד גדול

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הארץ

אינטרנט אקספלורר הוא הדפדפן שכולם אוהבים לשנוא (לא בלי סיבות), ומיקרוסופט משקיעה מאמצים רבים כדי לשנות את התדמית הזו.

רק לאחרונה היא ניסתה  מתקפה ישירה נגד שונאי האקספלורר עם בפרסומת שעוקצת אותם ומציירת אותם כחבורת טרולים מקובעים. בפרסומת חדשה שיצאה עכשיו היא בוחרת בגישה אחרת. במקום לעצבן את המשתמשים, היא פונה לרגש.

הפרסומת החדשה של האקספלורר מנסה לעורר את הנוסטלגיה של בני דור ה-Y שגדלו לשנות ה-90, ולהזכיר להם שגם האקספלורר כבר התבגר:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ