בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פרויקט חדש חושף את אידיאל היופי מסביב לעולם

עיתונאית אמריקאית פנתה למומחי פוטושופ מארצות שונות בבקשה "עשו אותי יפה". התוצאות הוכיחו שיופי הוא עניין של תרבות וגם טעם אישי

16תגובות

תוכנת פוטושופ הפכה לאחד הכלים המרכזיים בעיצוב אידיאל היופי של כולנו, אבל פרויקט חדש של עיתונאית אמריקאית מגלה שלמרות שכולנו משתמשים באותם כלים, ומתחברים לאותן רשתות חברתיות, האידיאל שלנו נותר שונה.

אסתר הוניג פנתה לכמעט 40 אנשי פוטושופ, חלקם חובבנים וחלקם מקצוענים, ברחבי העולם באמצעות פלטפורמות לפרילנסרים כמו Fiverr וביקשה מהם "לעשות אותה יפה". לכולם היא שלחה את אותה תמונה והיא קיוותה "שכל מעצב ישאב מהתבניות האישיות והתרבותיות שלו של יופי כדי לשפר את התמונה שלי".

"בארצות הברית פוטושופ הפכה לסמל לסטנדרטים הבלתי מושגים של היופי בחברה שלנו. הפרויקט שלי, לפני ואחרי בוחן איך הסטנדרטים האלה משתנים בתרבויות שונות ברמה הגלובלית", כתבה הוניג.

היא סיפרה ל-creators project באתר Vice כי הרעיון צץ אחרי שנתקלה ב-Fiverr במסגרת עבודתה כאחראית מדיה חברתית בסטארט אפ מקומי.

"רציתי להכניס את עצמי לתוך השיחה ולהשתמש בתמונה שלי כבסיס לניסוי. סיפורים חדשים ואוספי תמונות שבוחנים את ההשפעות של פוטושופ צצים ברשת כל הזמן. אני לא לא יכולה להגיד שיש סיפור אחד שנתן לי את ההשראה. במקום זאת הבנתי שיש דרך שבה אני יכולה להיות חלק מהשיחה, פשוטו כמשמעו", אמרה. "'קראתי הרבה על האופן בו פוטושופ מייצרת תמונות של יופי בלתי מושג. מה שלא עסקו בו הוא הסטנדרטים של אותו יופי בלתי מושג, ששונים מאדם לאדם ומתרבות לתרבות".

לחצו לצפייה בכל התמונות



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו