בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה משתמשים רבים מדווחים כי נחסמו מוואסטאפ

משתמשים שהתקינו אפליקציה חיצונית בשם וואסטאפ פלוס נחסמו ל-24 שעות. חברת האם פייסבוק הסבירה כי אינה יכולה לסמוך על הקוד של האפליקציה

2תגובות

משתמשי וואסטאפ רבים החלו להתלונן הערב כי קיבלו הודעה ולפיה הושעו ל-24 שעות מהאפליקציה בשל הפרה של תנאי השימוש של האפליקציה.

מצילומי המסך שהעלו חלק מהמשתמשים עולה כי החסימה נובעת משימוש באפליקציות צד שלישי שאינן מאושרות לשימוש על ידי וואטסאפ שבבעלות פייסבוק. ספציפית מדובר באפליקציית WhatsApp+, שמוסיפה יכולות שונות לוואטסאפ עצמה, כמו למשל אפשרויות להסתרת "נראה לאחרונה", ושליחת מדיה ללא הגבלה.

בהודעת וואטסאפ נכתב כי "וואטסאפ פלוס מכילה קוד שוואטסאפ אינה יכולה להבטיח כי הוא בטוח, ושהמידע האישי שלכם אינו מועבר לגורמי צד שלישי בלי ידיעתכם או אישורכם".

בעמוד הפייסבוק של מפתחי וואטסאפ פלוס הם קראו למשתמשיה להסיר אותה ולהתקין את whatsapp הרגילה. "אנחנו מצטערים להודיע לכם אבל וואטסאפ החלו לחסום חשבונות שמשתמשים עם וואטסאפ פלוס ל24 שעות ולכן: לכל משתמשי WhatsApp+. מומלץ לעשות גיבוי הודעות, להסיר את האפליקציה, ולהתקין את הוואצאפ הרגיל. אחרת ישנו סיכוי שחשבונכם יינעל ל 24 שעות", כתבו. בנוסף הבטיחו כי יוציאו בקרוב תיקון שיאפשר לעקוף את החסימה.

 



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו