למה משתמשים רבים מדווחים כי נחסמו מוואסטאפ

משתמשים שהתקינו אפליקציה חיצונית בשם וואסטאפ פלוס נחסמו ל-24 שעות. חברת האם פייסבוק הסבירה כי אינה יכולה לסמוך על הקוד של האפליקציה

עודד ירון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
עודד ירון

משתמשי וואסטאפ רבים החלו להתלונן הערב כי קיבלו הודעה ולפיה הושעו ל-24 שעות מהאפליקציה בשל הפרה של תנאי השימוש של האפליקציה.

מצילומי המסך שהעלו חלק מהמשתמשים עולה כי החסימה נובעת משימוש באפליקציות צד שלישי שאינן מאושרות לשימוש על ידי וואטסאפ שבבעלות פייסבוק. ספציפית מדובר באפליקציית WhatsApp+, שמוסיפה יכולות שונות לוואטסאפ עצמה, כמו למשל אפשרויות להסתרת "נראה לאחרונה", ושליחת מדיה ללא הגבלה.

בהודעת וואטסאפ נכתב כי "וואטסאפ פלוס מכילה קוד שוואטסאפ אינה יכולה להבטיח כי הוא בטוח, ושהמידע האישי שלכם אינו מועבר לגורמי צד שלישי בלי ידיעתכם או אישורכם".

סמל וואטסאפ

בעמוד הפייסבוק של מפתחי וואטסאפ פלוס הם קראו למשתמשיה להסיר אותה ולהתקין את whatsapp הרגילה. "אנחנו מצטערים להודיע לכם אבל וואטסאפ החלו לחסום חשבונות שמשתמשים עם וואטסאפ פלוס ל24 שעות ולכן: לכל משתמשי WhatsApp+. מומלץ לעשות גיבוי הודעות, להסיר את האפליקציה, ולהתקין את הוואצאפ הרגיל. אחרת ישנו סיכוי שחשבונכם יינעל ל 24 שעות", כתבו. בנוסף הבטיחו כי יוציאו בקרוב תיקון שיאפשר לעקוף את החסימה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ