בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איך התוכנה של גוגל זיהתה את הפנדה שלי?

משחק חדש מזמין אתכם לאמן את הבינה המלאכותית של החברה, ועל הדרך לגלות כמה אתם גרועים באיורים. או לא

תגובות

אתר חדש של גוגל מזמין אתכם לאמן את הבינה המלאכותית של החברה בזיהוי איורים. Quick, Draw! הוא מיני משחק בן שישה שלבים שבכל אחד מהם יש לכם משימת ציור ו-20 שניות כדי למלא אותה.

התוכנה שפותחה בידי יונס יוניגן, מפתח רשת, והנרי רולי, חוקר בינה מלאכותית, משתמשת בלמידה חישובית כדי ללמוד לזהות את האיורים. במילים אחרות ככל שהיא מתנסה עם יותר איורים, כך הוא משתפר בזיהוי התבניות המשותפות לאיורים הללו.

התוצאות

העובדה שהתוכנה מחפשת טריגר מסוימת מעוררת כמובן חשד מסוים באמינות הניסוי, אבל תוך כדי הציור היא יורה בקצב השערות על מה שאתה מצייר, וגם כשניסיתי לעבוד עליה היא זיהתה לא פעם את הציור - אבל לא הכריזה על הצלחה כי כאמור לא מילאתי הוראות כיאות.

מצד שני אין לי מושג איך היא הצליחה לזהות את הפנדה שלי שנראית כמו סוס של הקו-קלוקס-קלאן (וגם זה אחרי מאמץ). גם הקולר שתייה שניסיתי לצייר היה כל כך נוראי עד שהחלטתי למחוק אותו, ובחלקיק שנייה לפני המחיקה היא זיהתה אותו.

ואיך לעזאזל זיהית את הפנדה שלי?


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו