אפליקציה תעזור להתלונן כשהאוטובוס שכח אתכם בתחנה

היישום החדש של "15 דקות - ארגון צרכני תחבורה ציבורית" יעזור לנוסעים לדווח על ליקויים בתחבורה הציבורית לרשויות המתאימות

עודד ירון
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עודד ירון

אפליקציה חדשה מבטיחה לסייע לכם בהתמודדות עם תקלות ובעיות בתחבורה הציבורית. האפליקציה של "15 דקות - ארגון צרכני התחבורה הציבורית בישראל", מאפשרת לדווח למוקד שפתחה העמותה בזמן אמת על ליקויים, וגם לשלוח תמונות בעת הצורך. אחרי שהאפליקציה מזהה את מיקום המדווח והוא שולח את הדיווח, ההודעה מתקבלת במוקד הארגון שממיין את הדיווחים ומעביר אותם לגורם הרלוונטי כמו  מפעילי התחבורה הציבורית, משרד התחבורה, עיריות וגורמים נוספים.

בארגון הסבירו כי "כשמדובר בבעיה שחוזרת על עצמה, אנחנו עובדים יחד עם הפונה לגיבוש פתרון. למשל, ההצלחה האחרונה שלנו היא הכנסת שני קווים חדשים לקריית שלום בדרום תל אביב". במקרים קיצוניים הם מסייעים לנוסעים להגיש תביעות קטנות נגד המפעילים. אתר הארגון מציע גם פורמט מוכן להגשה של תביעה קטנה.

האפליקציה החדשה של "15 דקות - ארגון צרכני תחבורה ציבורית"
האפליקציה החדשה של "15 דקות - ארגון צרכני תחבורה ציבורית"

האפליקציה פותחה על ידי ארבעה סטודנטים ממכללת עזריאלי בירושלים, עבדאלהאדי עבדללה, מוחמד אברהים, חוסין גבר ואוסיד גבר. בשלב זה קיימת רק גרסת אנדרואיד, אבל בארגון מבטיחים כי בימים הקרובים תסתיים ההתאמה של גרסה לאייפון.

"15 דקות" מנהלת בימים אלו קמפיין מימון המונים באתר Headstart, שבו נאספו עד כה כמעט 70,000 מתוך 80,000 שקלים הדרושים להפעלת המוקד במשך כשנה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ