בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הקרב על הסטרימינג

ספוטיפיי בדרך, אבל המתחרה הצרפתית כבר נחתה

שירות הסטרימינג Deezer הושק היום בתל אביב, והוא מביא יכולות בסגנון שזאם, מחיר היכרות נוח במיוחד ו-43 מיליון רצועות

6תגובות
מסך הבית של שירות הסטרימינג של Deezer
יח"צ וולף תקשורת

שחקנית חדשה-ישנה הצטרפה היום (שני) לשוק המתרחב של שירותי הסטרימינג בישראל. חברת דיזר הצרפתית תתייצב מול אפל מיוזיק, ספוטיפיי ושלל השירותים המקומיים עם

דיזר (Deezer) הוא שירות סטרימינג שייסד דניאל מהרלי ב-2007 והיא פועלת ב-185 מדינות ברחבי העולם ומציעה מעל 43 מיליון טרקים לאנדרואיד, iOS, ווינדוס, מק OS ועוד שלל מערכות הפעלה.בארץ תשתף היא תשתף פעולה עם לב גרופ מדיה, שתהיה הנציגה הבלעדית שלה בישראל ותהיה אחראית להרחבת הקטלוג המקומי של החברה.

גולן שקד, סמנכ"ל השיווק והסחר של DEEZER
לנס הפקות

דיזר צפויה לתחרות לא פשוטה בשוק המקומי, בעיקר מול שתי ענקיות הסטרימינג אפל מיוזיק שכבר פועלת בישראל וספוטיפיי, שלפי הדיווחים צפויה להתחיל לפעול בישראל בחודשים הקרובים. כבר היום זוכה ספוטיפיי למשתמשים רבים בארץ, פופולריות שצפויה להתגבר ברגע שתבצע עלייה מסודרת.

נראה שבדיזר מודעים היטב למאבק מולו היא עומדת, מה שיכול להסביר את מחיר ההיכרות שלה, שעומד על שקל אחד לשלושת החודשים הראשונים עבור מנוי פרימיום. לאחר מכן יוכל הצרכן לבחור בין שלושה מסלולים: שירות Basic שיוצע בחינם ללא הגבלת זמן, שירות פרימיום בעלות של 19.90 שקלים ו-29.90 שקלים לחבילה משפחתית של עד שישה מנויים, ומנוי Hige Fidelity בעלות של 39.90 שקלים לחודש.

גולן שקד, סמנכ"ל השיווק והסחר של DEEZER
יאיר בריל

גולן שקד, סמנכ"ל השיווק והסחר של דיזר אמר כי "הוא שמח להשיק את השירות בישראל ומצפה שכמות המשתמשים תגדל בהתמדה". הוא ציין את הפיצ'רים השונים של התוכנה, כשגולת הכותרת שלהם היא ה-"Song Catcher", גרסה של דיזר לשזאם שמאפשרת לזהות את השיר המתנגן ברקע ולאחר מכן להוסיף אותו לרשימת השמעה שונות.

פיצ'רים נוספים של דיזר כוללים את ה-Flow, מעין פלייליסט אישי שמאמור להתחדד באופן קבוע בהתבסס על "למידת מכונה"; Deezer Hi-Fi, שמטרתו לספק איכות שמע טובה יותר ממרבית שירותי הסטרימינג; ושיתופי פעולה עם קבוצות כדורגל מובילות בעולם כמו ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד, שייכללו ערוצים ייעודיים לקבוצות עם פלייליסטים שנוצרו על ידי המועדונים והשחקנים עצמם.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו