יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל

למרות שישנם לא מעט שירותי סטרימינג בזירה, נראה שבסופו של יום הקרב העיקרי הוא בין שתי הענקיות ספוטיפיי ואפל מיוזיק. לפני כמה חודשים דווח כי אפל צומחת בקצב גדול יותר מספוטיפיי בארצות הברית, והיום (חמישי) מכריזה אפל על מהלך שעשוי להפוך לשובר שיוויון בתחרות בין השתיים.

במה שנראה כמו המהלך הגדול ביותר מאז מונה אוליבר שוסר למנכ"ל החברה, הודיעה אפל מיוזיק על פתיחת חטיבת הפצה משלה. מי שתנהל את החטיבה היא אלנה סגל, שהייתה לפני המנהלת המשפטית של אייטיונס, נגן המדיה מבית אפל.

מדובר בצעד משמעותי מבחינתה של אפל, שלשירות הפרימיום שלה רשומים 50 מיליון משתמשים משלמים. אמנם המתחרים מספוטיפיי מתהדרים ב-75 מיליון משתמשים משלמים, אך על פי הערכות שונות אפל תדביק את הפער עד סוף הקיץ. הקמת מערכת הפצה משלה יכולה לעזור לחברה להשיג עסקאות טובות יותר, ולפי הערכות אחרות גם להחתים אמנים באופן ישיר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ