יוטיוב, מאחוריך: סרטונים ארוכים מגיעים לאינסטגרם

אפליקציית שיתוף התמונות של פייסבוק תאפשר להעלות סרטונים באורך של עד שעה; הצעד נועד להתחרות באתר הווידאו של גוגל, ולצורך כך כבר גויסו כוכבות כמו קים קרדשיאן וסלינה גומז

שירה פרנקל ודאיסוקה ואקביאשי, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מייסד אינסטגרם, קווין סיסטרום, באירוע הלילה
שירה פרנקל ודאיסוקה ואקביאשי, ניו יורק טיימס

אינסטגרם, אפליקציית שיתוף התמונות של פייסבוק, הודיעה היום (רביעי) כי מעתה היא תאפשר להעלות סרטונים באורך של עד שעה - במה שנראה כמו התרחקות מהמקורות שלה - אפליקציה לשיתוף תמונות יפות.

באירוע שהתקיים בסן פרנסיסקו (והתעכב במשך 45 דקות בשל בעיות טכניות), אינסטגרם הודיעה שהיא משיקה את IGTV - פלטפורמת וידיאו חדשה לסרטונים שצולמו אנכית. החברה אמרה כי היא בנוסף תשיק את IGTV כאפליקציה נפרדת.

IGTVצילום: אינסטגרם

כיאה לפלטפורמה שמקדשת את הנוצץ והמפואר, אינסטגרם הודיעה על כמה מהכוכבים הגדולים שלה שיעלו סרטונים ל-IGTV בימים הקרובים. המוכרות שבהם הן קים קרדישאן (113 מיליון עוקבים) וסלינה גומז (138 מיליון עוקבים).

הצעד מוביל את האפליקציה לתחרות ישירה עם יוטיוב, רשת שיתוף הווידאו הפופולרית של גוגל, ולכאורה לפחות גם עם חברת האם שלה עצמה, פייסבוק, שבעצמה מקדמת את הרשת כפלטפורמה לצריכת וידאו.

פייסבוק רכשה את אינסטגרם ב-2012 תמורת כמיליארד דולר, כאשר לשירות היו רק 30 מיליון משתמשים. מאז אינסטגרם פתחה את הפלטפורמה לסרטונים של עד דקה והחלה להציע את ה-Stories, פיצ'ר שצבר פופולריות אצל המתחרה, Snapchat, ומאפשר להעלות פוסטים קצרי מועד.

מבחינות רבות, אינסטגרם היא ההיפך מפייסבוק. היא נולדה לעולם הסמארטפונים, מושכת קהל צעיר ומעודכן יותר והיא פופולרית בקרב סלבריטאים ודמויות משפיעות - כולן תכונות שהופכות אותה מושכת במיוחד למפרסמים.

IGTV: כך תיראה האפליקציה החדשה

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ