אפליקציה תעזור להתלונן כשהאוטובוס שכח אתכם בתחנה
היישום החדש של "15 דקות - ארגון צרכני תחבורה ציבורית" יעזור לנוסעים לדווח על ליקויים בתחבורה הציבורית לרשויות המתאימות
אפליקציה חדשה מבטיחה לסייע לכם בהתמודדות עם תקלות ובעיות בתחבורה הציבורית. האפליקציה של "15 דקות - ארגון צרכני התחבורה הציבורית בישראל", מאפשרת לדווח למוקד שפתחה העמותה בזמן אמת על ליקויים, וגם לשלוח תמונות בעת הצורך. אחרי שהאפליקציה מזהה את מיקום המדווח והוא שולח את הדיווח, ההודעה מתקבלת במוקד הארגון שממיין את הדיווחים ומעביר אותם לגורם הרלוונטי כמו מפעילי התחבורה הציבורית, משרד התחבורה, עיריות וגורמים נוספים.
בארגון הסבירו כי "כשמדובר בבעיה שחוזרת על עצמה, אנחנו עובדים יחד עם הפונה לגיבוש פתרון. למשל, ההצלחה האחרונה שלנו היא הכנסת שני קווים חדשים לקריית שלום בדרום תל אביב". במקרים קיצוניים הם מסייעים לנוסעים להגיש תביעות קטנות נגד המפעילים. אתר הארגון מציע גם פורמט מוכן להגשה של תביעה קטנה.
האפליקציה פותחה על ידי ארבעה סטודנטים ממכללת עזריאלי בירושלים, עבדאלהאדי עבדללה, מוחמד אברהים, חוסין גבר ואוסיד גבר. בשלב זה קיימת רק גרסת אנדרואיד, אבל בארגון מבטיחים כי בימים הקרובים תסתיים ההתאמה של גרסה לאייפון.
"15 דקות" מנהלת בימים אלו קמפיין מימון המונים באתר Headstart, שבו נאספו עד כה כמעט 70,000 מתוך 80,000 שקלים הדרושים להפעלת המוקד במשך כשנה.
כתבות מומלצות

שני החוליים הכי ממאירים של החברה הישראלית בחוק אחד

לרגע היה נדמה שערד יכלה להיות עיר אחרת לגמרי

מחקר: דגי זהב הם מין פולש שמסכן מערכות אקולוגיות

התקפה מנצחת משחקים, אבל ההגנה של בוסטון קירבה אותה לגמר

החבילה מתעכבת: למה הרחפנים של אמזון עוד לא סיפקו את הסחורה
תגובות
על סדר היום
כתבות שאולי פספסתם

שתי דירות במחיר אחת: האם זהו עתיד תחום הפינוי-בינוי?

"היערכו לגרוע מכל": נבואות החורבן בהיי-טק מתחילות להגשים את עצמן

לקחתם משכנתא בחודשים האחרונים? גם אתם כבר שילמתם על עליית הריבית

הריבית במשק מזנקת – מה כדאי לעשות עם ההלוואות שלקחתי?
