שוברת שוויון מול ספוטיפיי? אפל מיוזיק פותחת חטיבת הפצה משלה
כמה חודשים בודדים לאחר שמינתה מנכ"ל חדש, חטיבת הסטרימינג של אפל מכריזה על צעד משמעותי נוסף שמספק לא מעט אפיקים מסקרנים לעתיד

למרות שישנם לא מעט שירותי סטרימינג בזירה, נראה שבסופו של יום הקרב העיקרי הוא בין שתי הענקיות ספוטיפיי ואפל מיוזיק. לפני כמה חודשים דווח כי אפל צומחת בקצב גדול יותר מספוטיפיי בארצות הברית, והיום (חמישי) מכריזה אפל על מהלך שעשוי להפוך לשובר שיוויון בתחרות בין השתיים.
במה שנראה כמו המהלך הגדול ביותר מאז מונה אוליבר שוסר למנכ"ל החברה, הודיעה אפל מיוזיק על פתיחת חטיבת הפצה משלה. מי שתנהל את החטיבה היא אלנה סגל, שהייתה לפני המנהלת המשפטית של אייטיונס, נגן המדיה מבית אפל.
מדובר בצעד משמעותי מבחינתה של אפל, שלשירות הפרימיום שלה רשומים 50 מיליון משתמשים משלמים. אמנם המתחרים מספוטיפיי מתהדרים ב-75 מיליון משתמשים משלמים, אך על פי הערכות שונות אפל תדביק את הפער עד סוף הקיץ. הקמת מערכת הפצה משלה יכולה לעזור לחברה להשיג עסקאות טובות יותר, ולפי הערכות אחרות גם להחתים אמנים באופן ישיר.
כתבות מומלצות

מהבנייה ועד הכספים החדשים למתנחלים: השנה של הממשלה מעבר לקו הירוק
"באלבום החדש רציתי לחלוץ שד. אתה יכול לצטט"

נתניהו כבר ניצח בקרב על היהדות, וזה ישמש אותו היטב בבחירות
"אני לא גולה פוליטית, אני פרחה פוליטית"
