אמש באינטרנט

יש יח"צ לאחר המוות

מותג האופנה ולנטינו התנצל על שניצל את הלווייתו של פיליפ סימור הופמן כדי לקדם את עצמו. מה היה אומר רני רהב? וגם: שאריות מסוצ'י

רות פרל בהריר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רות פרל בהריר

דם, צפרדע, יח"צ

מי שעוד התחבט בסוגייה נאלץ להודות בימים האחרונים כי אין דבר כזה פרסום רע. זאת, לאחר שהרשת הוצפה בדיווחים על שני מותגי אופנה, שניצלו את הלווייתו של השחקן פיליפ סימור הופמן כדי לקדם את עצמם. בין היתר, דווח כי חברת ההנעלה "אג" שלחה לחבריו של הופמן מגפיים, בתקווה שהם ינעלו אותם להלוויה. ללא ספק, ההזדמנות המושלמת ביותר לעטות פריט לבוש שנראה כמו גדם של קוף היא מפגש עם המוות.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ