עודד ירון

בשנה שעברה פנתה אסתר הוניג לכמעט 40 אנשי פוטושופ מסביב לעולם וביקשה שיתאימו את פניה לאידיאל היופי שלהם. הניסוי הזה נתן השראה לניסוי שיווקי במהותו שנעשה למען חברת Superdrug Online Doctor הבריטית.

כחלק מהניסוי החדש הם פנו למעצבות גרפיות מ-18 מדינות שונות בבקשה שייקחו תמונה של אשה בבגדים תחתונים וייפו אותה, במה שאמור לייצג את אידיאל היופי בארצות שונות מסביב לעולם (לחצו לפרויקט המלא):

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ