בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פרסומת ה-Metoo# של ג'ילט מפלגת את הרשת

חברת סכיני הגילוח הפצירה בלקוחותיה להשתנות ולהשתחרר מ"הגבריות הרעילה", חלקם הגיב באלימות ובקריאה לחרם. הקמפיין הוא חלק משינוי טקטוני בעולם הפרסום, שהופך פוליטי מאי פעם. אז האם הגברים מוכנים להשתנות?

103תגובות
ג'ילט
מתוך הפרסומת

"האם זה הגבר הטוב ביותר שאתה יכול להיות?", כך שואלת הפרסומת החדשה של מותג הגילוח ג'ילט. ברפרור לסולגן שלה ""The best that man can get, ג'ילט מנסה לשאול את הגברים האם הגבריות שלהם אינה רעילה? "בריונות, הטרדות מיניות ו'בנים יהיו בנים' – האם זה הכי טוב שאנחנו יכולים?" נשאלים הצופים. בסרטון מציגה החברה מספר מודלים של גבריות "ישנה" וכוחנית שהחברה פטרה אותם עד היום בקלות, ומאתגרת את הגברים להתערב ולמנוע אלימות, הטרדות מיניות והתנהגות כוחנית. התגובות היו כוחניות. "תנו לבנים להיות נערים ארורים, תנו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו