פרסומת ה-Metoo# של ג'ילט מפלגת את הרשת

חברת סכיני הגילוח הפצירה בלקוחותיה להשתנות ולהשתחרר מ"הגבריות הרעילה", חלקם הגיב באלימות ובקריאה לחרם. הקמפיין הוא חלק משינוי טקטוני בעולם הפרסום, שהופך פוליטי מאי פעם. אז האם הגברים מוכנים להשתנות?

איתן לשם
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
איתן לשם

"האם זה הגבר הטוב ביותר שאתה יכול להיות?", כך שואלת הפרסומת החדשה של מותג הגילוח ג'ילט. ברפרור לסולגן שלה ""The best that man can get, ג'ילט מנסה לשאול את הגברים האם הגבריות שלהם אינה רעילה?

"בריונות, הטרדות מיניות ו'בנים יהיו בנים' – האם זה הכי טוב שאנחנו יכולים?" נשאלים הצופים. בסרטון מציגה החברה מספר מודלים של גבריות "ישנה" וכוחנית שהחברה פטרה אותם עד היום בקלות, ומאתגרת את הגברים להתערב ולמנוע אלימות, הטרדות מיניות והתנהגות כוחנית. התגובות היו כוחניות.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ