הארץ

כשאנחנו מחפשים דירה, המודעה באתר או הפוסט בפייסבוק לא ממש מצליחים לעורר תגובה מלבד הניסיון לנחש מה הפער בין ההבטחות למציאות בשטח. ובכן, הפרסומת הבאה לבית יוקרה בסידני לקחה את זה רחוק. כל כך רחוק, שהסרטון שלהם מככב בדיווחים בצד השני של העולם.

הסרטון המושקע של סוכנות הנדל"ן LJ Hooker Bankstown הפך את הבית לתפאורה לסרט בסגנון "ריקוד מושחת: אחרי 20 שנה". אתם יודעים, כשג'וני תלה את נעלי הריקוד והשקיע בנדל"ן (ובביטקוין כמובן). אגב, בין המצייצים היה גם מי שגילה שהשיר האיקוני של הסרט משתלב מצוין בפסקול של הסרט החדש.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ