בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

טרנד סרטונים חדש ביוטיוב יוצא לבקר ב"עסקים הגרועים בעולם", וזה מהפנט

אחרי שדירגו את הטובים ביותר, מתפנים משפיעני היוטיוב לקחת את הצופים לסיור במחוזות הצרכנות האיומים ביותר, ומיליוני צופים מוכיחים שלפעמים רע זה דווקא טוב

תגובות
אדם אוכל פיצה
צילום מסך מערוץ היוטיוב Brennen Taylor

מה עובד יותר, ביקורות טובות או רעות? התהייה הזו עומדת בראשית העבודה של כל מבקר ולמרות שלא ניתן להעניק לה תשובה מוחצת, בהחלט ניתן לקבוע שהבוננזה נמצאת בקצוות. כך ביקורת מעולה ומשתפכת תצליח מאוד, ממש כמו שמבקר שמקלל את היום בו נולד יזכה להצלחה זהה. ההבנה הזו הולידה כנראה את טרנד הביקורות הלוהט ביותר ביוטיוב כרגע - המסע אחרי "העסקים הגרועים ביותר". "worst reviewed" הוא תת-ז'אנר של ביקורות יוטיוב, בו משפיעני רשת שונים יוצאים למסע מטעם עצמם אחרי העסקים שקיבלו את הביקורות הגרועות ביותר באתר...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו