בא לקלל ויצא מברך: ה"ירידה" של הליכוד על גנץ עשתה לו שירות מצוין

מנהל הניו-מדיה של ראש הממשלה רצה לצחוק קצת על המועמד מטעם כחול-לבן, אבל הסרטון שפירסם היווה פרסום חינמי ואפקטיבי למפלגה

יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל

כל מנהל קמפיינים ומומחה יח"צ יידע לספר לכם שוויראליות היא עסק מתעתע. על אף שכולם רוצים מאותה ויראליות, מאותו זמזום בלתי פוסק ברחבי הרשתות החברתיות, חשוב תמיד לחשוב שני צעדים קדימה - שכן אותה ויראליות ממכרת עלולה לחזור אל היוזם כבומרנג במידה ואינה מבוצעת בחוכמה.

גם מי שנחשבים למביני עניין בתחום יכולים ליפול במלכודות האלו, כמו שמוכיח הסיפור האחרון מבית היוצר של יונתן אוריך, מנהל הניו-מדיה של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בדרך כלל אוריך מגלה יכולות מרשימות בקריאת המפה האינטרנטית, ויודע לנתב את השיח למקומות שישרתו את ראש הממשלה בהתאם לצרכיו.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ