בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

יוטיוב ופייסבוק מסכמות שנה: צוק איתן עורר יותר עניין מהסופרבול

המונדיאל תפס את ראש הרשימה של הנושאים הויראליים השנה בפייסבוק, בעוד שהשרוטונים כבשו את הרשימה בישראל עם שיר שהוקדש לאליפות הכדורגל העולמית

תגובות

סוף השנה מתקרב וענקיות הרשת מתחילות בסיכומים. היום (שלישי) מוציאות פייסבוק ויוטיוב של גוגל את הסיכומים שלהן לשנת 2014.

פייסבוק סיכמה את הרגעים הויראליים של השנה ברשימה חדשה שפרסמה. בראשם ניצב האירוע הספורטיווי הגדול שחלש על המסכים שלנו הקיץ - המונדיאל. במקום השני ניצבת תופעה קצת פחות משמחת - התפרצות מגיפת האבולה. (אם כי, לפי ג'ון אוליבר, גם המונדיאל זה לא שוס).

אחריהם מגיעות הבחירות בברזיל (מה שעשוי להעיד על מספר המשתמשים הרב במדינה). למקום הרביעי הגיע הקומיקאי רובין ויליאמס ששם קץ לחייו באוגוסט השנה. את המקום החמישי תופס אתגר דלי הקרח, שכבש את העולם, בקמפיין שעורר מודעות ותרומות למחלת ה-ALS.

גם ישראל מצאה את עצמה במקום השישי ברשימה בנסיבות קשות תודות למבצע צוק איתן (העימות בעזה, לפי הגדרת פייסבוק). רק אחרי העימות מגיעה פרשת המטוס המלזי, הסופרבול, הרג מייקל בראון בפרגוסון ואולימפיאדת החורף בסוצ'י.

אם באירועים הוויראליים האזכור הישראלי לא ממש משמח, לפחות בתחום המשחקים חברות ישראליות יכולות להתגאות. שני משחקים של חברת פלייטיקה הישראלית - בינגו בליץ וסיזרס קזינו - נכנסו להיכל התהילה של פייסבוק, ו-Sparta: War of Empires של פלאריום נכנס לרשימת המשחקים החדשים והמובילים.

יוטיוב: השרוטונים בראש

כאמור גם יוטיוב מסכמת שנה בישראל ובעולם והמונדיאל תופס מקום של כבוד גם ברשימה הישראליתתודות לשיר המונדיאל 2014 של השרוטונים, שצבר 2.3 מיליון צפיות.

את המקום השני תופס סרטון שירי "ילדים וקטנטנים" של ערוץ לולי, שוודאי סיפק לעשרות אלפי הורים עייפים חצי שעה נחוצה של שקט.

ילדים אחראים גם ללהיט הבא בתור - סרטון של פתיחת אריזה של פלסטלינה (PlayDoh למעשה):

למקום הרביעי הגיעה נעמי כפית מהבורר עם פרודיה על Wrecking Ball של מיילי סיירוס.

רותם סלע תפסה את המקום החמישי עם "עדות של אמא" - סרטון של עמותת friendly Vegan למען טבעונות.

אחריו הגיעו הפרק הראשון של זגורי אימפריה. הבלוף שכונה נשיקה בין זרים (שהם גם שחקנים בפרסומת), פרסומות של תלמה ונייק ושיר ה-SMS של אנדרדוס.

את התחום המוזיקלי מוביל אייל גולן עם ימים יגידו, ואחריו מגיעות קייטי פרי עם Dark Horse, שאקירה עם שיר המונדיאל וסיה עם הנברשת שלה.

בעולם: מתיחת העכביש הענק כבשה את הרשת

הסרטון החדש המצליח ביותר בעולם היה סרטון מתיחה שבו שילחו בעוברי אורח כלב שלבש תחפושת ששיוותה לו מראה של עכביש ענק. אחריו הגיעו הפרסומות של נייק לפוטבול ושל המתנשקים "הראשונים". אחריהם הגיעה נזירה מזמרת מ-The Voice איטליה.

בתחום המוזיקלי קייטי פרי תפסה את המקום הראשון עם Dark Horse, אחריה הגיע אנריקה אגלסיאס עם Bailando. שאקירה תפסה את שני המקומות הבאים עם Can't Remember to Forget You ועם שיר המונדיאל (La La La). אחריה הגיעו ג'ייסון דרולו עם Wiggle ואיגי אזליה עם Fancy.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו