למה מנכ"ל גוגל מגיב לגולשים? בגלל אמוג'י של צ'יזבורגר
הרשת רוגשת אחרי שהתברר שהחברה ביצעה חטא חמור והניחה את הגבינה מתחת לקציצה; אפילו סונדאר פיצ'אי הבטיח לטפל בסוגייה
התקופה האחרונה שמה את טוויטר בכותרות בזכות ציוצים פוליטיים הרי גורל, מחאות חברתיות חוצות יבשות ועדכוני חדשות משמעותיים (כמו יציאתו מהארון של קווין ספייסי, שפורסמה בחשבון הטוויטר של השחקן).
אם טוויטר נראתה לרגע כפלטפורמת חדשות רצינית, הסיפור הבא מדגים מה הם החומרים שבאמת מפריעים לגולשים - במקרה הזה, סדר המקודש של המרכיבים בצ'יזבורגר.
המרכיבים שמופיעים באימוג'י הצ'יזבורגר הם לחמניה, עגבניה, גבינה, קציצת בשר, חסה ולחמניה נוספת. עם זאת, באימוג'י של אפל הגבינה נמצאת באמצע ההמבורגר, בעוד שאצל גוגל היא מונחת בתחתית, צמודה ללחמניה.
ההבדל משך את תשומת ליבו של תומאס ביקדל, כותב ועורך, שכתב, "אני חושב שאנחנו צריכים לנהל דיון על ההבדלים במיקום של הגבינה בין אפל לגוגל".
הדיון אכן התקיים - מעל 16,000 ציוצים חוזרים ו-33,000 קיבל הפרסום של ביקדל, ועל הדרך התברר שגם סמסונג מבצעת חטא לא פחות חמור - היא מציבה את הגבינה על החסה.
הדיון אף זכה לתגובה של לא אחר מאשר מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי. "נעזוב את כל מה שאנחנו עושים ונעסוק בנושא ביום שני", הוא כתב, "אם כולם יסכימו על הדרך הנכונה".