הפרסומת הזאת הקפיצה את המחיר של הונדה 96' ל-150,000 דולר
כשחברתו של מקס לנמן החליטה למכור את ההונדה אקורד המזדקנת, הוא יצר לה סרטון פארודי אבל מושקע, שהוכיח את עצמו
כמה הייתם משלמים על הונדה אקורד 1996? סביר להניח שלא יותר מדי. למעשה, אם תבדקו ביד 2, יספרו לכם שם ש"מחיר הרכב נמוך מ-8,000 ש"ח"; ו"יש לקבוע את מחירו לפי מצבו בפועל". למרות זאת, "גריני" (Greenie), הונדה אקורד קופה עם שתי דלתות שכבר הספיקה לחרוש כ-227 אלף ק"מ, כבר זינקה מ-500 דולר למחיר של 150 אלף דולר במכירה פומבית באיביי.
המכונית עצמה נראית שמורה להפליא בתמונות, אבל לא ברמה שתצדיק הכפלה של פי 300 במחיר. העניין המדהים במכונית בת יותר מ-20 שנה נובע מסיבה אחרת לגמרי: סרטון הפרסומת המושקע שנוצר בשבילה וזכה לתפוצה ויראלית וליותר מ-2 מיליון צפיות.
לפרסומת אחראי מקס לנמן, כותב ובמאי, שכבר יצר פרסומות למיקרוסופט והאגן דאז, לצד סרטונים ויראליים כמו ה-Trump Kid. הסרטון החדש שלו, מעין פארודיה על פרסומות למכוניות חדשות ונוצצות, הופק בניסיון לעזור לחברתו לחיים למכור את המכונית הוותיקה שלה, ונראה שהוא אכן זכה להצלחה נכבדת.
"את, את שונה. את עושה דברים בדרך שלך. זה מה שהופך אותך יחידה במינך", מכריז קולו של קריין פרסומות גנרי בפתח הסרטון.
בזמן שהקלישאות שלו מתנגנות ברקע, החברה (למעשה שחקנית) מסדרת את השיער מול מראה קטנה בתא המטען, ומכניסה לטייפ קסטה, שכבר אז היתה טכנולוגיה בשלבי גסיסה. מי שמזדעזע מהענתיקה יכול להירגע: למעשה זה היה מתאם לאייפוד, כך שמדובר בשדרוג טכנולוגי של ממש (אם השנה היא 2006).
הפרסומת מסתיימת בעוד סלוגן חסר כל משמעות, שהפך גם לשם המשתמש של המכירה באיביי: "יוקרה היא רק הלך רוח".
לנמן סיפר לבי-בי-סי כי חשב על הרעיון כשהשניים נסעו לקמפינג בביג סר בקליפורניה. "פתאום חשבתי שזה יהיה ממש מצחיק לצלם פרסומת למכונית ממש מחורבנת על רקע כזה מדהים".