בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בפעם הבאה שמישהו ירצה יצירת מופת ב-24 שעות, שלחו לו את זה

דד-ליין יכול להיות כלי מצוין להניע לפעילות, אבל רק אם הוא שפוי, כמו שמדגימה האנלוגיה הקצרה של מפתח התוכנה פרדריק בושרי

3תגובות

אם אי פעם נתקלתם בלקוח או בבוס שרוצה שתפיקו לו יצירת מופת ב-24 שעות, אולי כדאי שתשלחו לו את הציוץ הבא של מפתח התוכנה, פרדריק בושרי. 

לקוח: אני רוצה שתפתח את האפליקציה הזאת
מפתח: תן לי שבועיים
לקוח: לא, אני רוצה את זה למחר
מפתח: אוקיי, אתה תחליט... בנוגע לתוצאה

ללקוחות מהסוג הזה הוא מציע את האנלוגיה הפשוטה הזאת - שכל כולה מבוססת על ציור של ספיידרמן. כמה טוב יראה ציור זריז ב-10 דקות, כמה טוב הוא יראה בדקה, ולבסוף מה באמת אפשר להספיק ב-10 שניות.

שיעור פשוט בזמן ומאמץ - כמה זמן ייקח ליצור ציור ראוי של ספיידרמן - דלג


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו