בפעם הבאה שמישהו ירצה יצירת מופת ב-24 שעות, שלחו לו את זה

דד-ליין יכול להיות כלי מצוין להניע לפעילות, אבל רק אם הוא שפוי, כמו שמדגימה האנלוגיה הקצרה של מפתח התוכנה פרדריק בושרי

"הארץ"
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
"הארץ"

אם אי פעם נתקלתם בלקוח או בבוס שרוצה שתפיקו לו יצירת מופת ב-24 שעות, אולי כדאי שתשלחו לו את הציוץ הבא של מפתח התוכנה, פרדריק בושרי. 

לקוח: אני רוצה שתפתח את האפליקציה הזאת
מפתח: תן לי שבועיים
לקוח: לא, אני רוצה את זה למחר
מפתח: אוקיי, אתה תחליט... בנוגע לתוצאה

ללקוחות מהסוג הזה הוא מציע את האנלוגיה הפשוטה הזאת - שכל כולה מבוססת על ציור של ספיידרמן. כמה טוב יראה ציור זריז ב-10 דקות, כמה טוב הוא יראה בדקה, ולבסוף מה באמת אפשר להספיק ב-10 שניות.

קרדיט: Frdric Bouchery

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ