באמת שניסיתי לטעון את הרב-קו כדי לנסוע באוטובוס. בסוף הגעתי לעבודה במכונית

האפליקציה לא תומכת באייפון, אי אפשר לטעון דרך המחשב ללא התקן מיוחד, בתי העסק לא שמעו שהם חלק מהעניין ומכשירי הכספונט קרסו. רפורמת הרב-קו של משרד התחבורה היא עוד מהפכה בלתי אפויה בעליל

אמנון הררי
אמנון הררי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
אמנון הררי
אמנון הררי

הבוקר (שני) נכנסה לתוקף מהפכת התשלום ברב-קו בקווי דן, שקובעת שנוסעים לא יוכלו עוד לשלם במזומן לנהג, וגם לא להטעין את כרטיס הרב-קו שברשותם במזומן דרכו (למעט במקרים מסוימים). מדובר ביוזמה מבורכת לכשעצמה: אין שום סיבה שהנהג יעסוק בענייני מעות שיסיחו את דעתו מהנהיגה. התערבותו של הנהג בהחלפת מטבעות והטענת כרטיסים גם מעכבת את הנסיעה ותוקעת את האוטובוס בתחנה לשניות ארוכות ומצטברות, ופטירתו מהמטלה הזו גם תאיץ את האוטובוס וגם תאבטח את הנסיעה. אלא שאליה וכ"ץ בה: כמו כל מהפכה שיצאה ממשרד התחבורה, היא בלתי אפויה בעליל.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ