דוריטוס השיקה חטיף לנשים ש"מרעיש ומלכלך פחות, ומתאים לארנק" וחטפה בראש

"נשים לא אוהבות לכרסם ברעש ובפומבי" טענו בחברה, וארגוני הנשים פתחו חזית מול עצם המחשבה שהן זקוקות למוצר שיותיר אותן קטנות ולא מפריעות

הארץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הארץ

בימים שקמפיין MeToo# ניצב בראש החדשות, ישנם תחומי חיים שבהם, משום מה, מאמינים עדיין בהפרדה בין גברים לנשים. החטיף דוריטוס עומד לצאת במהדורה חדשה ומיוחדת, במיוחד לנשים. ומה מבדיל את שקית החטיפים הזו מחברותיה? היא מלכלכת פחות, החטיף עושה פחות רעש כשהוא מתכרסם והאריזה שונה, ומתאימה לכניסה חלקה לארנק נשי.

"נשים לא אוהבות לכרסם ברעש ובפומבי", הצהירה אינדרה נוי, מנכ"לית פפסיקו העולמית שבבעלותה המותג דוריטוס. "שאלנו את עצמנו האם יש חטיפים שמיועדים לנשים", המשיכה נוי לחפור לעצמה את הבור, "ויצרנו אחד כזה. נשים גם אוהבות להסתובב עם חטיפים בארנקים שלהן". פרט לפיצוח השקט והאריזה "הנשית", הדוריטוס החדש יהיה גם פחות מלכלך - כי בניגוד לגברים, נשים אינן אוהבות לשפוך לעצמן פירורים לתוך הפה - לפי הודעת החברה.

חטיף דוריטוס לנשים

ההשקה נתקלה (השקיות הראשונות צפויות להגיע בתוך שבועיים למדפים בבריטניה), כמובן, במבול ביקורות שתהו איך ולמה מפרסמים ויצרנים ממשיכים לחשוב בנפרד על נשים וגברים. עצם ההכללה, לפיה גברים אוהבים להרעיש ולכלכך ונשים חייבות להיות עדינות ולא מפריעות, התסיסה את טוויטר - שנדמה שרק מחכה לפירורי מיזוגניה בשלים שייפלו לידי הגולשים הזועמים.

אולי עצם השערוריה שהשקה כזו נתקלת בה מבשרת את תחילתו של הסוף בכל הנוגע להבדלה בין מוצרים "בשבילו" ומוצרים "בשבילה". מצד שני, אולי דוריטוס חזו את התסיסה הצפויה, ונהנים מגלי היח"צ.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ