האם קמפיין ברשתות חברתיות יכול להוביל לשינוי עבור נשים? | האזינו

וגם: שיחה על הפגיעה בזכויות עבודה של נשים בעקבות משבר הקורונה. פרק שלישי בסדרה

לוגו פודקאסט משחקות באש
משחקות באש
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
לוגו פודקאסט משחקות באש
משחקות באש

הרב והפסיכולוג עילאי עופרן, והעורכת הראשית של "פוליטקלי קוראת", נועה בורנשטיין, משתפים את נקודת המבט שלהם על השפעת קמפיין METOO# ודנים ביכולת להוביל שינוי עמוק דרך הרשתות החברתיות.

מנהלת המערך המשפטי של ויצ״ו, אורי טורקיה שלס, מספרת על פגיעה בזכויות עובדים שנשים חוות בעת משבר הקורונה ומזהירה - הלבנת עבירות תעסוקה בזמן משבר עלולה להיות מדרון חלקלק.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ