הפרדה בכיתה משפרת את הלמידה, אבל זה לא רלוונטי

מחקרים מלמדים שככל שרמת ההומוגניות בכיתה גבוהה יותר, הלמידה אפקטיבית יותר. ובכל זאת, עלינו לשאול אם בית הספר מלמד רק חומר לימוד, או גם כישורי חיים

ירון יגר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ירון יגר

בשבוע שעבר נכתב בעיתון "הארץ" ("הפרדה שווה הדתה?", 6.9) על הפרדה מגדרית המתרחשת בתיכון עירוני ג' במודיעין במטרה לשפר את איכות ההוראה. המעשה עצמו והכתבה על אודותיו עורר פולמוס רב, על רקע השיח המתגבר בדבר הדתה במערכת החינוך ("אולי תפרידו את הבנות גם בהפסקות?", שאל מישהו בקבוצת הפייסבוק העירונית, ואחר כתב ש"גם הפרדה גזעית עובדת, מה שלא הופך את זה לנכון או מוסרי"). 

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ