כשתלמידים ערבים ויהודים לומדים יחד אנגלית

מטח מפעילה תוכנית למידה משותפת, ומחקרים הוכיחו שהיא קידמה את הלמידה, הגבירה את הסובלנות, יצרה סביבה רב-לשונית וחוללה חברויות בין הילדים. אז למה זה לא קורה ביותר בתי ספר? כתבה שניה בסדרה

נועה לימונה - צרובה
נועה לימונה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נועה לימונה - צרובה
נועה לימונה

כשהיבא טיבי אבו-ראס, מנהלת בית הספר היסודי אבן סינא בטייבה, מבקרת בכפר סבא, היא רגילה לכך שילדים - ולעתים גם מבוגרים - מביטים בה בחשדנות ונרתעים מפניה. היא עוטה חיג'אב ומודעת לכך שהמראה שלה חריג בנוף הישראלי. היא מכירה גם את הדעות הקדומות שהמראה שלה מעורר. זו הסיבה לכך ששמחה כל כך באותו יום, כששוטטה עם משפחתה בקניון בעיר, ושלושה נערים כפר סבאים רצו לקראתה בשמחה, מנופפים לה וקוראים בשמה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ