אולווייז ניסו להעלות קמפיין פמיניסטי. יצא להם בדיוק ההפך
זה טוב ויפה שקמפיין פרסומי שואף לקדם ערכים חיוביים, ונהדר שעברנו סוף סוף מנוזל לניקוי שמשות לנוזל אדום (שמבזיק לרגע קצרצר) - אבל הבעיה העיקרית בפרסומת החדשה לתחבושות של אלווייז נוגעת דווקא למסר הסמוי שעובר בה
"אולווייז" השיקה לאחרונה קמפיין לתחבושות חדשות מסוג "אולווייז פלטינום", המוגש תחת הכותרת: "משנות את כללי המשחק". קהל היעד הוא נערות, והמסר מהפכני, לכאורה: המחזור החודשי הוא לא דבר שצריך להסתיר או להתבייש בו. ולראיה - הנוזל שמדגים את יעילות התחבושות ההיגייניות הוא לא כחול, כמו תמיד בפרסומות, אלא אדום, כמו בחיים. כי - כמו שניסחה את זה יפה לאה לב - לא יוצא לנו משם נוזל שמשות.

נועה לימונה
עיתונאית, כתבת הורות ומשפחה של עיתון "הארץ",
מחברת הטור "הורה נבוכים" בגלריה שישי
noa.limone@haaretz.co.il
תגובות
על סדר היום
בשיתוף ה. שטרן