אולווייז ניסו להעלות קמפיין פמיניסטי. יצא להם בדיוק ההפך

זה טוב ויפה שקמפיין פרסומי שואף לקדם ערכים חיוביים, ונהדר שעברנו סוף סוף מנוזל לניקוי שמשות לנוזל אדום (שמבזיק לרגע קצרצר) - אבל הבעיה העיקרית בפרסומת החדשה לתחבושות של אלווייז נוגעת דווקא למסר הסמוי שעובר בה

נועה לימונה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נועה לימונה

"אולווייז" השיקה לאחרונה קמפיין לתחבושות חדשות מסוג "אולווייז פלטינום", המוגש תחת הכותרת: "משנות את כללי המשחק". קהל היעד הוא נערות, והמסר מהפכני, לכאורה: המחזור החודשי הוא לא דבר שצריך להסתיר או להתבייש בו. ולראיה - הנוזל שמדגים את יעילות התחבושות ההיגייניות הוא לא כחול, כמו תמיד בפרסומות, אלא אדום, כמו בחיים. כי - כמו שניסחה את זה יפה לאה לב - לא יוצא לנו משם נוזל שמשות.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

נועה לימונה

נועה לימונה

עיתונאית, כתבת הורות ומשפחה של עיתון "הארץ",
מחברת הטור "הורה נבוכים" בגלריה שישי

noa.limone@haaretz.co.il

תגובות