כך אנו מחפיצות את ילדינו

לכאורה זו העבודה המושלמת לאימהות. היא מאפשרת להן לבלות זמן רב במחיצת ילדיהן ועל הדרך להרוויח יפה על מנת לכלכל אותם, אבל למרות התמונות היפות שעולות לרשת - בסוף נשאר טעם מר של תחושת ניצול

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שלוש ילדות קטנות בבגדי ים
מה התמונות האלה, המציגות ילדים כחוויה אסתטית-עיצובית, עושות להורים שמתבוננים בהן? בנות משפחת מילרצילום: themillers/Instagram
נועה לימונה
נועה לימונה
נועה לימונה
נועה לימונה

בעוונותיי, אני עוקבת אחרי כמה אימהות-אינסטגרם. בתמונות המעוצבות שהן מפרסמות לעוקבים הרבים שלהן, ילדיהן הם נותני החסות למוצרים שונים, והחברות שמשווקות אותם משלמות להן על הפרסום. אחת מהן, למשל, היא מעצבת אוסטרלית ואמא לארבעה (ועוד אחד בדרך). יש לה חנות מקוונת, שבה היא מוכרת בגדי פשתן מונוכרומטיים וצעצועים עשויי קש ובמבוק. היא כותבת מצחיק וחמוד והבית שלה מושלם. בעלה, כך חיטוטיי המבישים חשפו, הוא נגר אומן, והבית כולו עשוי עץ, משקיף אל גינת ירק ויער קטן, ויש בו חדר שלם שמוקדש רק לכביסה.

נועה לימונה

נועה לימונה

עיתונאית, כתבת הורות ומשפחה של עיתון "הארץ",
מחברת הטור "הורה נבוכים" בגלריה שישי

noa.limone@haaretz.co.il

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ