בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אל תתנו יותר טיפים למלצרים

במשך שנים נראה הטיפ כמו שיטת תגמול הפועלת לטובת כל הצדדים המעורבים: מלצרים, לקוחות, מסעדנים. סדרת שינויים תרבותיים ומשפטיים עירערה את האקסיומה ומתחילה להשפיע על החשבון

37תגובות

הנה כמה שיטות שיבטיחו לכם שירות טוב יותר במסעדות: * הפכו לסלבריטאים. * הוציאו לפחות אלף דולר על יין בכל ביקור במסעדה. * אכלו באותה מסעדה שוב ושוב עד שתזכו ליחס של וי־אי־פי; אם זה לא עובד, בחרו במסעדה אחרת. והנה שיטה שמובטח שלא תשפיע כלל על השירות: השאירו טיפ מכובד. במשך שנים השארתי תשר מעל הממוצע, לרוב כעשרים אחוז מהחשבון, ללא תלות באיכות השירות. מחקרים מראים שיש עוד רבים כמוני, שדבקים באחוזים מכובדים בערבים טובים, וגם במוצלחים פחות. אבל אין בכך שום תועלת, משום שלמלצרים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו