בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לבשל תמונה יפה לאינסטגרם

בעולם שבו האינסטגרם מכתיב את ההייפ של מסעדות ובשלנים, האסתטיקה הפכה למתחרה עיקשת על תשומת לבם של הסועדים, לעתים על חשבון איכות חומרי הגלם והבישול עצמו

תגובות

יש משהו מטעה באנשים פוטוגניים. בזכות התכונה החמקמקה הזו, התמונות שלהם מותירות רושם כל כך טוב עד שמאכזב להיתקל בהם פתאום, ברחוב, ללא תאורה הולמת או זווית מחמיאה. ומה רבה היא האכזבה מאוכל פוטוגני, סלב הרשתות החברתיות, שעם נעיצת המזלג בו נחשף טיבו האמיתי, שבדומה לשיחה עם אנשים יפים - הוא לעתים קרובות משעמם. האוכל שמסעדות מפיצות לעולם בעזרת חשבון אינסטגרם ופילטרים תפס כיוון כל כך שופוני, שפיט וולס, מבקר המסעדות של ה"ניו יורק טיימס" מגדיר אותו כ-Camera Cuisine, "תופעת הלוואי של העידן הדיגיטלי...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו