בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מה עשה הסמארטפון לארוחות שלכם במסעדות

למה ארוחה בחוץ נמשכת היום שעה יותר מלפני עשור? ולמה סועדים מחזירים מנות כמעט פי חמישה? סיפור ויראלי שמגיע מניו יורק מציף מציאות שרלוונטית מאוד גם לסועדים והמסעדנים בישראל

8תגובות

בין אם המקרה הבא אמיתי ובין אם מדובר בפוסט ויראלי כתוב היטב, הסיפור שצץ ברשת בקיץ האחרון ומוצף בימים אלה מחדש ברחבי הרשתות החברתיות, נשמע מוכר מאוד למסעדנים ולסועדים רבים. תחילתו במסעדה ניו יורקית שהוטרדה מהתלונות הרבות של סועדים על השירות אצלה, ולא הצליחה לגלות לבדה מדוע זה התחילו הלקוחות להתלונן, פנתה לחברת ייעוץ. "שמנו לב שאף על פי שאנחנו מגישים לאותו מספר של לקוחות כמו שהגשנו לפני עשר שנים, השירות שלנו אטי יותר וזאת למרות תוספת בכוח אדם והפחתה בכמות הפריטים בתפריט", כתבו אנשי...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו