בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

החומוס כובש את אמריקה, אז למה החומוסיות הישראליות נכשלות?

במסגרת גל הבריאות שעובר על ארצות הברית, האמריקאים מתמכרים לחומוס כמזון בריאות. אז למה המסעדנים הישראלים שפתחו חומוסיות בניו יורק גילו שהעסקים דווקא נחלשים?

30תגובות
חומוס קיצ'ן
Tim Knox

החומוס כובש את אמריקה. בין מזונות הבריאות שהפכו להיות פופולריים כמו הקייל, פארו, צ'יה וקינואה גם החומוס הפך להיות מאכל בריאות שהרבה מסעדות, ובכלל זה מסעדות יוקרה, מגישות. הסופרמרקטים מלאים בקופסאות חומוס ממינים וטעמים שונים. וזה לא רק בניו יורק, אלא גם במדינות כמו מיין וניו המפשייר אפשר למצוא חומוס בסופרמרקטים, כולל זה של "סברה" המיוצר על ידי פפסיקו ושטראוס. ארי אפל, במקור קיבוצניק ממעוז חיים, ייזכר בספר ההסטוריה של החומוס באמריקה כמי שניסה להרים כבר לפני כעשור, חומוסייה אמיתית ראשונה בניו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו