שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
דני בר-און
דני בר-און
דני בר-און
דני בר-און

האמת היא שבפעם הראשונה שראיתי את הפרסומת הזו, המוח שלי כנראה היה כל כך המום שהוא הסיק שאני מדמיין אותה והמשכתי הלאה בסדר יומי. רק בפעם השנייה, כשצפיתי בריכוז, הבנתי שזה אמיתי. אסם באמת החליטה לפרסם רוטב לסלט באמצעות חישמול בחורה. מה?

כשמנסים לפרק את העניין הזה לגורמים זה נעשה מוזר אפילו יותר. הבחורה היא בעצם סוג של פרזנטורית, אבל לא האמיתית — האמיתי הוא השף עומר מילר (חדר האוכל), שבשלב הראשון של הסרטון נמצא מאחורי הקלעים. היא מספרת ומפרטת על הרוטב, אבל טועה שוב ושוב טעויות איומות — היא מעזה לייחס קרדיט לעצמה במקום לאליל מילר, ומשלמת על כך בחישמולים חוזרים ונשנים. בשלב מסוים צץ מילר בקדמת הפריים, עם חיוך קריפי ושלט גדול בידו. הוא ממשיך לחשמל עד שהיא צלויה ומפויחת, ובינתיים אנו למדים על הגליק הגדול — זה לא רוטב רגיל לסלט, אלא מעין בסיס ורסטילי שאפשר להכין אתו סוגים רבים של סלטים לפי התוספת. למשל, קחו את הבסיס, הוסיפו שמן שומשום וקיבלתם רוטב לסלט אסייתי; הבנתם? נשמע כמו המצאת המאה. 

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ