בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הפרסומות מבטיחות אורגזמה, אבל מעדני החלב החדשים רחוקים מלקיים

העסקה שמציעות יצרניות יולו מוס" ו"מילקי מוס", היא כזו — אתה לא תעשה לנו חשבון לגבי המחיר והמרכיבים, ואנחנו נלחץ לך על כל הנקודות הנכונות עד שתגיע לאביונה חלבית שלא ידעת שקיימת

12תגובות
יולו מוס שוקולד חלב
ברוך נאה

בזמן האחרון שוטף את שוק מעדני החלב צונאמי פינוקים ותפנוקים. המסר הוא — שים פאלוס גדול על המחיר, על אחוזי השומן, על הסוכר והקלוריות, כי גם ככה קשה. עכשיו זה הזמן שלך, הרגע שלך להתפנק עד הסוף. החוזה שמציעות לך יצרניות "יולו" ו"מילקי שוקולד עשיר" (שקיבלו ביקורת כאן בעבר) ועכשיו גם "יולו מוס" ו"מילקי מוס", הוא כזה — אתה לא תעשה לנו חשבון לגבי המחיר והמרכיבים, ואנחנו נלחץ לך על כל הנקודות הנכונות עד שתגיע לאביונה חלבית שלא ידעת שקיימת. הפרסומת של מילקי מוס (שטראוס) הולכת על הקו הזה בבירור. רועי...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו