הפרסומות מבטיחות אורגזמה, אבל מעדני החלב החדשים רחוקים מלקיים - אוכל - הארץ

הפרסומות מבטיחות אורגזמה, אבל מעדני החלב החדשים רחוקים מלקיים

העסקה שמציעות יצרניות יולו מוס" ו"מילקי מוס", היא כזו — אתה לא תעשה לנו חשבון לגבי המחיר והמרכיבים, ואנחנו נלחץ לך על כל הנקודות הנכונות עד שתגיע לאביונה חלבית שלא ידעת שקיימת

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
דני בר-און
דני בר-און

בזמן האחרון שוטף את שוק מעדני החלב צונאמי פינוקים ותפנוקים. המסר הוא — שים פאלוס גדול על המחיר, על אחוזי השומן, על הסוכר והקלוריות, כי גם ככה קשה. עכשיו זה הזמן שלך, הרגע שלך להתפנק עד הסוף. החוזה שמציעות לך יצרניות "יולו" ו"מילקי שוקולד עשיר" (שקיבלו ביקורת כאן בעבר) ועכשיו גם "יולו מוס" ו"מילקי מוס", הוא כזה — אתה לא תעשה לנו חשבון לגבי המחיר והמרכיבים, ואנחנו נלחץ לך על כל הנקודות הנכונות עד שתגיע לאביונה חלבית שלא ידעת שקיימת.

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ