שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

עקרונות האכילה המאוזנת

גיוון המזון, מינון נכון, עיתוי מדויק, הקפדה על איכות המזון ועל דרכי הבישול והתמדה בפעילות גופנית. הדיאטנית רקפת אריאלי (מפרש קיטשן) מפרטת כללי יסוד לשמירה על הבריאות ועל המשקל, ומצרפת מתכון לפילה דג מפנק

רקפת אריאלי, דיאטנית אורחת
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
רקפת אריאלי, דיאטנית אורחת

כמה פעמים כבר החלטתם שעם סיום החגים, החופשה או סוף השבוע תתחילו בדיאטה? ההחלטה הזאת נראית לנו פעמים רבות כל כך מבטיחה שאנחנו רצים על הדרך גם להירשם לחדר כושר. רגשות האשמה על כל מה שזללנו עד לרגע קבלתה מבטיחים, לכאורה, שאין סיכוי שלא נטיל מגבלות על אכילתנו מעתה והלאה.

הבעיה עם החלטה מסוג זה היא כפולה: ראשית, היא מעניקה לנו הכשר להמשיך ולזלול באופן בלתי מבוקר עד שתסתיים השבת או החופשה או סתם התקופה הקשה אתם נמצאים בה, והדיאטה תיכנס לתוקפה; שנית, היא גוררת הגבלות תזונתיות מופרזות שקשה לעמוד בהן בפרק זמן העולה על ימים ספורים. דיאטה היא לא עניין של שחור ולבן; לא מדובר במעבר חד משבע שנים שמנות לשבע שנים רזות, אלא באורח חיים במלוא מובן המלה, בהתאם להוראת המלה "דיאטה" ביוונית (או בעברית "ברות").

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ