בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לשבוע בלבד - מינוי לאתר ב-50% הנחה  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עקרונות האכילה המאוזנת

גיוון המזון, מינון נכון, עיתוי מדויק, הקפדה על איכות המזון ועל דרכי הבישול והתמדה בפעילות גופנית. הדיאטנית רקפת אריאלי (מפרש קיטשן) מפרטת כללי יסוד לשמירה על הבריאות ועל המשקל, ומצרפת מתכון לפילה דג מפנק

3תגובות
המבורגר
תומר אפלבאום

כמה פעמים כבר החלטתם שעם סיום החגים, החופשה או סוף השבוע תתחילו בדיאטה? ההחלטה הזאת נראית לנו פעמים רבות כל כך מבטיחה שאנחנו רצים על הדרך גם להירשם לחדר כושר. רגשות האשמה על כל מה שזללנו עד לרגע קבלתה מבטיחים, לכאורה, שאין סיכוי שלא נטיל מגבלות על אכילתנו מעתה והלאה. הבעיה עם החלטה מסוג זה היא כפולה: ראשית, היא מעניקה לנו הכשר להמשיך ולזלול באופן בלתי מבוקר עד שתסתיים השבת או החופשה או סתם התקופה הקשה אתם נמצאים בה, והדיאטה תיכנס לתוקפה; שנית, היא גוררת הגבלות תזונתיות מופרזות שקשה לעמוד בהן...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו