סודותיהן הבריאים של הקטניות

חומוס, אפונה, עדשים וסויה עשירים בחלבון, פחמימות וסיבים ותורמים לירידה במשקל, לשמירה על רמות סוכר נמוכות, להפחתת לחץ הדם ועוד. הדיאטנית רקפת אריאלי (מפרש קיטשן) מציעה תבשיל חורפי של מגוון קטניות

רקפת אריאלי, דיאטנית אורחת
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
רקפת אריאלי, דיאטנית אורחת

תשכחו משנת הנחש, העכברוש או הדרקון: ארגון המזון והחקלאות של האו"ם הכריז כבר בתחילת השנה על 2016 כ-"שנת הקטניות". תרומתן לסביבה, הרכבן התזונתי והשפעתן הבריאותית החיובית – קטניות מסייעות בהתמודדות עם השמנה ובטיפול בסוכרת, מחלות לב, סרטן ויתר לחץ דם – הופכים את הקטניות לכוכבות של השנה. אחרי שנים של דימוי אפרפר, סוף סוף הן משתזפות באור הזרקורים, ורבים בציבור הרחב ובתעשיית המזון מגלים בהן עניין.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ