שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
איתי גלייטמן
איתי גלייטמן

לא צריך יותר מרפרוף מהיר על פני התגוביות (מה לעשות שזו המקבילה העברית לטוקבקים?) שמופיעות לאחר פרסומה של כל כתבת יין בתקשורת הישראלית, כדי להבין שמה שמעניין את הישראלי מן השורה יותר מכל דבר אחר כשמדובר ביין, הוא המחיר. זו הנפוצה ביותר, בפער מרשים למדי, מספרת את סיפורו של הישראלי כתייר, שבזמן אחד מסיוריו באירופה שתה יין מעולה ב-2.99 יורו (תמיד מדובר ביין מעולה, גם כאשר בפועל היה זה יין גנרי שמגיע ממפעל חסר אופי שמייצר חצי מיליארד בקבוקים בשנה) ומאז חש מרומה בכל כניסה לחנות יין מקומית.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ