שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

הטריקים הקטנים שיאפשרו לכם לאכול מתוקים בלי לעלות במשקל

ספר הקינוחים החדש "עד 160 קלוריות" של רויטל פדרבוש מציג את כל הטכניקות הפשוטות כדי לקבל עוגות נפלאות. ניסינו שני מתכונים שכדאי גם לכם לאפות

רותם מימון
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
רותם מימון

החשק לאכול משהו מתוק הוא נקודת התורפה של חיינו. צום תפוחים צלחנו בהצטיינות רק עד לנקודה מסוימת, ניקוי אביב עברנו בגעגוע רב ודיאטות רבות שברנו, בגלל עקב אכילס אחד. בסקר קצר ובלתי מייצג שערכנו סביבנו גילינו שאנחנו לא ממש לבד. לאנשים רבים אין בעיה לאכול בריא, אבל הקושי להתמיד מגיע כשהרצון למאכל מנחם ומתוק מתעורר. אז כמה מתוק מותר לאכול ביום? במשך שנים רבות, רשויות הבריאות לא התייחסו לסוכר. הוא תמיד היה "אסור". בתחילת שנת 2016 הוציא משרד החקלאות האמריקאי (USDA) והמחלקה לבריאות הציבור U.S. Department of Health & Human Services (HHS) המלצות תזונתיות לתזונה בריאה, ולראשונה הם כללו בה סוכר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ