בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אחרי החומוס והמטבח הישראלי: גם החלבה עושה את צעדיה הראשונים באמריקה

הטחינה הולכת ותופסת מקום בשוק האמריקאי, ובעקבותיה מנסות חברות החלבה הישראליות להשתחל לתחרות מול יוון וטורקיה. האם הפעם זה יקרה?

8תגובות
Seed + Mill של ליסה מנדלסון המתמחה
ארז בן שחר

ביום העצמאות כתבנו כאן במדור האוכל כי הטחינה הישראלית עושה צעדיה הראשונים באמריקה בכלל ובניו יורק בפרט, וכי לא מעט יצרניות ישראליות מעוניינות להיכנס אל המגרש האמריקאי. כולן רוצות להיות זאת שתזכה באקזיט הגדול הבא. אז אם הטחינה הישראלית כובשת קיבות בניו יורק, מדוע שלא החלבה? ערן הללי הבעלים של הולילנד מרקט, חנות המכולת הישראלית באיסט וילאג', אומר כי בניו יורק אפשר כבר למצוא לא מעט מותגים ישראלים, בין השאר חלבה של אחווה, בראכה, מאחרום מנצרת ומלך החלבה ממחנה יהודה. אצלו בחנות הוא מוכר רק את...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו