אחרי החומוס והמטבח הישראלי: גם החלבה עושה את צעדיה הראשונים באמריקה

הטחינה הולכת ותופסת מקום בשוק האמריקאי, ובעקבותיה מנסות חברות החלבה הישראליות להשתחל לתחרות מול יוון וטורקיה. האם הפעם זה יקרה?

מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
חיים הנדוורקר

ביום העצמאות כתבנו כאן במדור האוכל כי הטחינה הישראלית עושה צעדיה הראשונים באמריקה בכלל ובניו יורק בפרט, וכי לא מעט יצרניות ישראליות מעוניינות להיכנס אל המגרש האמריקאי. כולן רוצות להיות זאת שתזכה באקזיט הגדול הבא. אז אם הטחינה הישראלית כובשת קיבות בניו יורק, מדוע שלא החלבה?

ערן הללי הבעלים של הולילנד מרקט, חנות המכולת הישראלית באיסט וילאג', אומר כי בניו יורק אפשר כבר למצוא לא מעט מותגים ישראלים, בין השאר חלבה של אחווה, בראכה, מאחרום מנצרת ומלך החלבה ממחנה יהודה. אצלו בחנות הוא מוכר רק את החלבה של  אחווה ומאחרום. אם במקרה של הטחינה נדמה כי מדובר בהתמודדות קלה מול המתחרות, במקרה הנוכחי יצרני החלבות הישראלים מתמודדים מול חלבות ברמה גבוהה מטורקיה ויוון ששולטות בשוק ביד רמה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ