האם מחלקת העסקים של בריטיש איירווייס תוכננה על ידי מיזנתרופ שלידו גרגמל הוא אמא תרזה?

התפריט במחלקת העסקים של בריטיש איירווייס ממחיש שכמו בכדורגל, גם באוכל הבריטים הרבה יותר טובים בלדבר על זה מאשר בלעשות את זה

שגיא כהן
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שגיא כהן

גם בעולם העכשווי של רב־גוניות תרבותית יש שני דברים שרק אנגלים יכולים לעשות: להימנע מקשר עין לאורך שעות וליהנות משוקולד במילוי קרם מנטה. מחלקת העסקים של בריטיש איירווייס נראית כאילו תוכננה - על ידי מיזנתרופ שלידו גרגמל הוא אמא תרזה - כדי להפיק את המקסימום משתי הסגולות האלה. הנוסעים במחלקה הזו - לפחות כך בטיסה מלונדון לתל אביב - יושבים פנים אל פנים, במעין כוכים אישיים שהופכים למיטות. דמיינו לעצמכם שני ארונות קבורה, שמונחים זה לצד זה, כשרגליו של האחד ליד ראשו של האחר. לא מספיק גרוע? עכשיו תזיזו אותם לאמצע.

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ