כך השפיעה טיקטוק על מכירות גבינת פטה

הבשלנים נסחפו בתופעת הטיקטוק המכונה פסטה פטה אפויה, ובלא מעט מרכולים ורשתות שיווק באירופה ובארצות הברית אזל המלאי מהמדפים

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
פטה אפויה
פטה אפויה צילום: SariMe / Shutterstock
ניו יורק טיימס
רייצ'ל וורטון
ניו יורק טיימס
רייצ'ל וורטון

אן סקסלבי, מייסדת חנות הגבינות Saxelby Cheesemongers בניו יורק הפועלת גם ברשת ושולחת מוצרי בוטיק לכל רחבי אמריקה, הופתעה כל כך כשאחד הספקים שלה אמר לה שמתכון פופולרי ביישומון הווידיאו טיק טוק, הזניק את הביקוש לגבינת פטה עד כדי כך שהיא לא תוכל לקבל את משלוח הגבינה השבועי שלה.

סקסלבי ויצרן הפטה שלה, Narragansett Creamery, מחלבה קטנה ברוד איילנד, נשאבו לתופעת מתכון הווידיאו המכונה פסטה בפטה אפויה בתנור. רוטב לפסטה קליל נורא, קרמי מאוד, העשוי מגוש אפוי שלם של גבינת פטה שנמס לאיטו במגש עגבניות שרי, שמן זית, צ'ילי ושום.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ