${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לשבוע בלבד - מינוי לאתר ב-50% הנחה  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

רוצים לשבת בקפה מיכל? הכניסה ללפטופ אסורה

הגיעה לעבוד בקפה מיכל בשישי בבוקר והתבשרה כי בשישי אסור להפעיל לפטופים. יש לקוות כי לא מדובר בתחילתו של טרנד

תגובות

בתי הקפה בעיר כבר מזמן הפכו ללפטופ פרנדלי ולא פעם מחליפים את תאורת הפלורסנט שבמשרדנו. תושבי העיר המצוידים בחבר האלקטרוני יכולים אף לשרוץ בבתי קפה במשך שעות רבות. לבעלים של בתי הקפה זה לא תמיד טוב לעסקים, ולמרות שרובם נושכים את השפתיים ושותקים למראה הלפטופ במשך למעלה משעתיים, יש כאלו שהחלו להיות יותר אסרטיביים בנושא. בית הקפה מיכל ברחוב דיזנגוף פינת ז’בוטינסקי, שרבים מכתירים כמקום השכונתי שלהם, בין היתר בזכות האווירה הנעימה, התפריט המוצלח והיחס החביב, החליט לקחת את העניינים לידיים. ל’, לקוחה קבועה במקום, עובדת מהבית כעצמאית בתחום העיצוב הגרפי ומגיעה לפחות פעמיים בשבוע לקפה מיכל כדי לשבת ולעבוד בתנאים האופטימליים. בפעם האחרונה שהגיעה למקום, היה זה יום שישי, היום העמוס ביותר אצל מיכל וביתר המקומות בעיר. היא הזמינה ארוחת בוקר ליחיד ולאחר מכן הוציאה את הלפטופ מתיקה כדי להתחיל בעבודה. אבל אז חל טוויסט בסיפור. “המלצרית ביקשה ממני בנימוס להחזיר את המחשב הנייד לתיק כי מיכל לא מרשה שאנשים יעבדו על לפטופים בבית הקפה בשישי”, היא מספרת. לדבריה, היא הופתעה מהבקשה, ארוחת הבוקר שהזמינה הגיעה לשולחן ולכן היתה צריכה לשלם עליה, וכשסיימה עברה לבית הקפה לולו במתחם באזל כדי לעבוד. אפשר להבין את הסיבה להוראה מסוג זה בבית קפה. לקוחות לעתים יושבים במשך שעות על כוס קפה בלבד, משתמשים בחשמל להטענת הפלאפון ומורידים סרטים כבדים מהרשת. כדי להשלים את התמונה הם מפזרים דפי עבודה על השולחן שלא משאירים מקום לאף מנה מהתפריט. בניו יורק יש אפילו מקומות שהחלו לחסום את השקעים בקיר וקובעים הגבלות על השימוש ברשת האינטרנט החינמית. מזל שטרנדים ניו יורקיים מגיעים לארץ באיחור. “אין לי בעיה עם הקביעה החדשה שאסור לפטופים, אבל לפחות שישימו שלט כדי שהלקוחות יידעו מראש, ולא להגיד להם רק אחרי שהזמינו”, אומרת ל’.בעלת בית הקפה, מיכל סגל, לא לקחה אחריות על הנושא: “אני לא מוכנה להתייחס למקרה פרטני. אין ‘חוק’ כזה בבית הקפה”, היא מסרה.

*#