איך נקניקיות כשרות תרמו להצלחת תעשיית מזון שעומדת בחוקי האסלאם

עדנאן דוראני, יזם בתחום המזון האמריקאי, כבש את שוק המזון המוסלמי והרחיב אותו אל שוק המזון הטבעי - הכל בזכות מודל כשרות יהודי

סמואל פרידמן
ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
סמואל פרידמן
ניו יורק טיימס

בתחילת שנת 2010, עדנאן דוראני מצא את עצמו חושב לא מעט על נקניקיות כשרות. ליתר דיוק, הוא חשב על פרסומת לנקניקיות כשרות שייצרה חברת המזון הכשר "היברו נשיונל", כמה עשורים לפני כן. הסיסמה הידועה שלה היתה: "אנחנו מדווחים לרשות גבוהה יותר".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ